Türkcell Kısa Süreli Kullanımda Adil Olmayan Fatura Ve Yetersiz İndirim

Türkcell Kısa Süreli Kullanımda Adil Olmayan Fatura Ve Yetersiz İndirim

Gönderen: Murat Çelik | 25 Mayıs 2025
Şirket: Türkcell
Firma Yanıtladı

5 Mayıs’ta Turkcell’in prestij fırsat 10GB faturalı paketine faturasız hattımdan geçiş yaptım. Paketin ücreti 350 TL. İlk 3 ay 90 TL indirimli haliyle 260 TL’lik kullanım sunuyor. 5 Mayıs’ta geçiş yaptığımda, fatura kesim tarihi 20 Mayıs’a alınması nedeniyle 15 günlük bir kullanımda bulunacaktım. 15 günlük kullanımın ücreti ne dersiniz? 267.7 TL. (22TL’si telsiz) Konuşan müşteri temsilcisi, kullandığınız tutar kadar yansıyacağını söylüyor. Doğru dürüst sadece interneti kullandım, dakikanın yarısını bile kullanmadım, SMS’e hiç dokunmadım bile, bir de 15 günlük kullanımda 350 TL’den 336 TL’ye indirmişler. (90 TL’lik indirimi sormayın, çünkü aboneliğe geçerken ilk 3 ay hakkınız zaten, ona göre bu faturaya geçiyorsunuz zaten.) Bugün, bir paketin süresini 1 hafta bile uzatmak için yüzlerce tl para alıyorsunuz müşterilerden. Konu bizim kullanımımıza gelince 30 günlük paketi 15 gün kullanınca 14 TL indirim düşüyorsunuz çok komik. Üstelik paketi bitirmedim bile. Bu kullanıma göre paketten düşen 14 TL olamaz. Adil faturalandırma talep ediyorum. Yansıttığınız bu fatura hiçbir yönüyle adil değildir. Faturayı ödedikten sonra bir çözüm sunulmazsa, bu durumu Tüketici Hakem Heyeti’ne bildireceğimden emin olabilirsiniz.

1 Yorum

  • Kerem Kaplan Müşteri Temsilcisi Onaylandı 27 Mayıs 2025 - 06:04

    Üstelik paketi bitirmedim bile. Bu kullanıma göre paketten düşen 14 TL olamaz. Adil faturalandırma talep ediyorum. Yansıttığınız bu fatura hiçbir yönüyle adil değildir. Faturayı ödedikten sonra bir çözüm sunulmazsa, bu durumu Tüketici Hakem Heyeti’ne bildireceğimden emin olabilirsiniz.

    0 kişi destekledi

Yorum Yaz